TJA TJA BLOGGEEEN :D

Tjeenaa :)
Nu var det ett tag sen jag skrev ... igen o:
Heh, aja, sånt är livet ;d
Men jag ska bli bättre, jag tvingade mig själv att skriva lite nu och lägga ut en bild för jag blir så himla sur på mig själv som lägger ner tid på att fixa en blogg och sen inte använder den fullt ut :S
Haha, som sagt, that's life <3
Sofia och jag fotade lite porträtt i källaren så tänkte att jag kunde bjuda på en underbar bild på Kompis i snön iaf, bilderna från idag kommer när jag har orkat redigera dom lite (a)
Hope you like it <3



KRAAM IDA :)


Kommentarer
Postat av: Elin Toreborg [foto]

Fin blogg! :)

2010-11-28 @ 12:39:42
URL: http://elintoreborg.blogg.se/
Postat av: MICHAELA D

Svar: Jodå, den ska jag köra:) får se när det passar bäst!

2010-11-28 @ 13:36:18
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Sofia och Ida heter vi som driver bloggen då. Vi är två tjejer (endel missuppfattar och kommenterar t.ex. "shit vad fint du målar" på ett av Sofias inlägg när det bara är Ida som målar på bloggen). Vi är lika gamla, födda 1997 och bor i Göteborg. Läs om Ida ...
Ida heter jag då ;) Jag är född 1997 i Göteborg, och har bott i Göteborg hela mitt liv också :) Jag älskar att fota och måla och på fritiden rider jag. (; Läs om Sofia ...
Sofia här :) Är född samma år och i samma stad som Ida, Göteborg 1997. Vi har typ samma intressen också fast jag rider inte. ^^