~ tråkigt inlägg

Heejsan alla flan (a)
Detta blir ett sånt tråkigt inlägg x)
Har inga roliga bilder eller så ...

Var med Agnes, vi hade tänkt fota lite och sånt, men båda var as trötta så vi gick till café istället ;d

I skolan hade vi fys på gympan ;o
Fast det var typ roligt, xd hahhaa, mycket roligare än med henrik, man skulle bara göra massa armhävningar och sånt skit juu ;s
Iaf så skulle man vara typ två och två och försöka brotta ner varandra och typ hoppa jämfota över den andra medans den personen som låg ner låg och typ plågades med wb armhävningar x)
Fast det var ganska roligt (a)

Imorgon är det studiedag typ ;d
Eller plugg dag, man kan typ välja att vara i skolan xd
Hahah, kommer vara hemma iaf ;]
Fast mamma valde såklart halv nio som utvecklingssamtals tid så får inte precis sova ut :(

Outfit


fingret ser lite konstigt ut xd men aja, that's life ;d de va inte meningen, loovar (a)

Puss
/Ida


Kommentarer
Postat av: Ella - ♥

Svar igen:

Aha, tänkte det, för hon hade en bild på dig på sin blogg! :D



Vi får ses snart Ida! :D

2010-10-15 @ 16:50:29
URL: http://ellaisaksson.blogg.se/
Postat av: YLVA

HAHAHH cepe finger<3333333

2010-10-15 @ 23:34:30
URL: http://ylvagottfridsson.blogg.se/
Postat av: sigrid

awwe du så söt:D

kan inte du hjälpa mig någon dag och görah en snygg heder till mig hihi:q jag suger på sont:S<33



startlistorna till tävlingen skulle komma i dag;)

2010-10-18 @ 15:45:47
URL: http://funnygirlsigrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Sofia och Ida heter vi som driver bloggen då. Vi är två tjejer (endel missuppfattar och kommenterar t.ex. "shit vad fint du målar" på ett av Sofias inlägg när det bara är Ida som målar på bloggen). Vi är lika gamla, födda 1997 och bor i Göteborg. Läs om Ida ...
Ida heter jag då ;) Jag är född 1997 i Göteborg, och har bott i Göteborg hela mitt liv också :) Jag älskar att fota och måla och på fritiden rider jag. (; Läs om Sofia ...
Sofia här :) Är född samma år och i samma stad som Ida, Göteborg 1997. Vi har typ samma intressen också fast jag rider inte. ^^