daagen ;D

Detta blir ett sånt tråkigt inlägg, för har ingen bild 8)

Idag händer detta:
Jao, idag ska jag riiida ;d mysigt, mysigt ;)
Ska ha Korint tror jag, det blir ju roligt ^-^'
han är iaf bra i dressyr så det går nog bra hoppas jag :d
Men först kommer väl Nora lee hit tror jag, fast ingen aning om vad vi ska göra, men, men, äta mat typ ;d

Idag hände detta:

Haha, mina fiiina rubriker 8'>
Jadu vad hände ... Var i skolan ;oo hahah, nej men gjorde väl inte så mycket. Haft lektioner och sånt, engelska, eget arbete, typ matte (kallas "räkne stuga" men är bara lärarna som är andra än vanlig matte ;o) och gympaa ;>
Ylva var lika rolig som vanligt den grisen ;D

en liten ful gammal bild kan ni väl få ändå ... klicka på den om den ska bli större :O



Det är jaag och den lilla hingsten Taison på bilden när jag hoppar, och jag och torped, hans son på den andra, båda togs för typ tre år sedan ;)

Och JA jag är blond på bilden, och har toffs, inte stubbat hår xd

kram ♥
/ida

Kommentarer
Postat av: Theresé och Barifay

Hallå Ida !! min header är borta och jag har inte rört ngnting av det :S, vad ska jag göra ?!

2010-09-29 @ 21:01:16
URL: http://barifaytherese.blogg.se/
Postat av: YLVA

aw HAHA du är roligast ida spjontbarn!

2010-10-07 @ 10:13:39
URL: http://ylva.gottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Sofia och Ida heter vi som driver bloggen då. Vi är två tjejer (endel missuppfattar och kommenterar t.ex. "shit vad fint du målar" på ett av Sofias inlägg när det bara är Ida som målar på bloggen). Vi är lika gamla, födda 1997 och bor i Göteborg. Läs om Ida ...
Ida heter jag då ;) Jag är född 1997 i Göteborg, och har bott i Göteborg hela mitt liv också :) Jag älskar att fota och måla och på fritiden rider jag. (; Läs om Sofia ...
Sofia här :) Är född samma år och i samma stad som Ida, Göteborg 1997. Vi har typ samma intressen också fast jag rider inte. ^^