2 cm snö och göteborg går under.

Hej! :)
Vi hade verkligen en turdag idag, speciellt när vi skulle till skolan.
Jag bara älskar spårvagnar på vintern!

När jag, Ida, Ylva och Donja åker till skolan så tar vi först en spårvagn och sen en buss.
Visst, spårvagnen brukar vara sen men inte en kvart som idag?!
Det var tur att vi överlevde på hållplatsen i 10 minusgrader. Jag, utan vantar (MINA HÄNDER DOG).
Efter 3 hållplatser börjar det lukta bränt och skit i spårvagnen så vi får gå av. Hela den vägen blir stoppad så vi kan ju inte vänta på nästa heller. ;) Därför får vi gå en bit bort till en hållplats med spårvagnar från ett annat håll. Där går det fler linjer = ännu mer folk, sen så var ju vår spårvagn full också för att den varit så sen. Så det var säkert typ 50 pers!
När en spårvagn äntligen kommer så ska ju alla på. Ylva och Donja kommer precis in, men jag och Ida. Nej, vi fick inte plats..

Gud, vilken sjuk morgon.. Vi kom iallafall bara en kvart sent till första lektionen. Men gaaasch vad kallt det var. :(

(Ida! Om du har bilder, lägg in i detta inlägget!)

Någon annan som haft samma problem?


Pussåkram Sofia. ♥

Kommentarer
Postat av: Denise [fotoblogg]

Hejsan, fin blogg! Snart är det jul, är det något speciellt som står högt upp på önskelistan iår? berätta gärna :) kram

2010-12-01 @ 19:54:32
URL: http://denisesalomonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Sofia och Ida heter vi som driver bloggen då. Vi är två tjejer (endel missuppfattar och kommenterar t.ex. "shit vad fint du målar" på ett av Sofias inlägg när det bara är Ida som målar på bloggen). Vi är lika gamla, födda 1997 och bor i Göteborg. Läs om Ida ...
Ida heter jag då ;) Jag är född 1997 i Göteborg, och har bott i Göteborg hela mitt liv också :) Jag älskar att fota och måla och på fritiden rider jag. (; Läs om Sofia ...
Sofia här :) Är född samma år och i samma stad som Ida, Göteborg 1997. Vi har typ samma intressen också fast jag rider inte. ^^