Otursdag ;s

Hej, äntligen är man hemma efter en crazy dag. Först är skolan helt cepe, höll fan på att somna på lektionerna.. -.-' Över 7 timmars skoldag är ju helt sjukt. Och bara massa jobbiga teoretiska(?) ämnen.

Men jag och Ida skulle ju iaf till Saltholmen och fota efter skolan så jag trodde det skulle bli bättre, men.. nej. Eller asså det var sjukt kul, fast det började med att vi tog spårvagnen åt fel håll, hahaha. Fast ja, vi vände. Det kom en spårvagn precis när vi gick av den första spårvagnen. Så vi kom fram och tog finfina bilder som jag tyvärr inte orkar lägga upp idag. Men imorgon. :)

Sen åkte vi hem och precis när vi klev av vagnen så kom jag på att jag hade glömt min jeansjacka, och liksom jag lämnar inte den där. ;o Så jag åkte tillbaka och efter 10 minuters letande hittade jag den! :D

Och när jag går tillbaka till spårvagnshållplats så står vagnen där och jag börjar spinga men självklart kör den iväg då. :) Men sen kom jag hem och eftersom vi inte hade ätit nån middag och klockan va typ 8 så gick vi till Melli och köpte varsin Kebabrulle och åt den hemma hos mig framför Idol.

Jaja, dagen slutade ju bra iaf.



/Sofia

Och aj, jag har en sticka i min tumme! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Sofia och Ida heter vi som driver bloggen då. Vi är två tjejer (endel missuppfattar och kommenterar t.ex. "shit vad fint du målar" på ett av Sofias inlägg när det bara är Ida som målar på bloggen). Vi är lika gamla, födda 1997 och bor i Göteborg. Läs om Ida ...
Ida heter jag då ;) Jag är född 1997 i Göteborg, och har bott i Göteborg hela mitt liv också :) Jag älskar att fota och måla och på fritiden rider jag. (; Läs om Sofia ...
Sofia här :) Är född samma år och i samma stad som Ida, Göteborg 1997. Vi har typ samma intressen också fast jag rider inte. ^^